fredag 4. mars 2016

Kostymedramastrikk uten dramatikk


Eldste avlegger i sitt London Eyre Shawl som hun brukte som kostyme på en konsert med flere musikkstykker fra musikalen Les Miserables. Strikket i en gråbrun farge for å prøve å få til litt slitt, gammelt Dickensk preg.. Sammen med et lykkefunn av en kjole jeg fant på den lokale bruktbutikken, ikke avbildet her, som jeg farget grå, synes jeg vi fikk stilen bra til. 

Sjalet er strikket i to like stykker og sydd sammen midt bak. Bølgekanten er det forkorta rader som får æren for. Heldigvis en kjappstrikket sak, for tiden var litt knapp. Gratismønster på Ravelry :)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Så godt dere kom i mål med kostymet! Nydelig "avlegger" i tidsriktig sjal!

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...