søndag 8. november 2015

Som fot i mose..

.. denne kortbuksa har et hullmønster framme, som ikke kommer helt fram på bildene. 

Another pattern in my little black notebook.. 

Cat's paw, har jeg sett det heter på engelsk. Nuvel. Tredje skisse på mønstermekkebordet dette, men kun i form av tall og hieroglyfer med blyant i en liten svart notisbok i strikkekroken :)


Ekstra lang snor i kontrastfarge, tredd i dobbelt hullrad, går i kryss midt bak. Jeg var litt spent på om det ville funke sånn praktisk du vet; av og på, snøre og knyte. Det viste seg å gå helt fint :) Tipp topp, tommel opp. 


Som vanlig strikket i tynt ullgarn, men nå har jeg klart å glemme hva slags. Denne går inn i ullguttens garderobe. Ja, han har noen fra før. Pytt, det gjøkke ting. De er i bruk. We happy :))

Ha en ullfin dag!

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...