tirsdag 13. januar 2015

Lengselsfull luegutt..

Feber, hoste og snyte nesa. Mye som ikke er gøy av de greiene der, egentlig.


Og så regn da, når man ønsker at snøen skal dale som store filler til et hvitt lekelandskap.. vi sukker litt. Lengter litt. Får på nylua som mamman har strikka fordi hun ikke finner den gamle, og fordi det er ..ja, gøy å strikke sånne kjappe saker. 


Står og gnir den forkjøla nesa mot stuevinduet og lar seg såvidt fotografere. Men bare såvidt, ja.. 



Myke fakta: Lue med øreklaffer fra boka Strikk til smårollinger, str 2 år, lengder 3 år. Restegarn av Pt2 i varmgul og julerød, restegarn fiolblå Holst supersoft til heklakant og -snorer. Super oppskrift :)

 Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Åh, den var fin! Likte fargene veldig godt. Skjønn liten forkjølagutt da :)

    SvarSlett
  2. Fin lue! Moro med spreke farger, det liker jeg. God bedring til lueeieren.

    SvarSlett
  3. Bildene minner meg om noen strofer fra sangen "Venter på far". Fin guttelue i spreke farger! Håper han er i bedre form nå.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Fin lue, passformen er super! Ikke lett å være liten og pjusk:)

    SvarSlett
  5. Så nydelege bilete! Freske farger i lua!! Håper forkjølinga er over nå, og at lua er i bruk, full av snø!!

    SvarSlett
  6. Fin lue i herlige farger! Jeg har akkurat lagt en febergutt, ikke moro med syke barn..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...