lørdag 9. mars 2013

Nyttestrikk, vottestrikk, going lilla symfoni

Ved synet av Lillestorebrors nye votter, proklamerte Lillestoresøster: Jeg vil ha sånne votter. Og de skal være lilla, rosa og hvite! (Noen fornekter seg ikke..;)

So, she got new mitts too.. Colours by her own choise.

 Og, siden det ikke skal stå på restegarnet her til bloggs, ble det garn fra lageret denne gangen også.

Jordbæristomlene opp!

De jordbærisfargede rillene er Merinoull fra Nøstebarn sammen med babyull fra Stoff&Stil, de lilla rillene er Smart, mens de hvite er babyull fra Dale. Nøstebarnbok igjen.


Riller er neimen ikke enkelt å få sydd sammen fint alltid, men pytt. Nå blir det uansett noe helt annet på pinnene, kjenner jeg :))

Ha en fin dag!
Ps: Tusen takk for alle de fine kommentarene jeg fikk i forrige post! =))

2 kommentarer:

  1. Så fine votter da.
    Viktig å få bestemme fareger:)
    Ønsker dere en god helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...