onsdag 20. februar 2013

Lettstrikka babyluegalskap


Tid for ny lue. Tid for restegarn. Tid for rillestrikk og gammel slager. (Jada, det er den lettstrikka babylua fra Nøstebarn, igjen! Hvis noen skulle vært det minste i tvil, he he.) I denne saken er det alt fra tynn alpakka, til silkegarn, tweed og babyull.

 Baby's got a brand new hat

Jeg tror bestemt at smukkasen kan pull it off, som det heter på nynorsk. Ja til fargerike babyer!


Til og med knytebåndene fikk forskjellige farger. Tsk, tsk... Restefest, hurra!



 Hmmm.. og så trenger han vel en jakke også, etterhvert? Kan jo være noen restegarnsriller på den også, må vite? Har garn igjen, jeg =)

Ha en fin dag!

14 kommentarer:

  1. Kjempefin lue, restegarnsprosjekter liker vi! Han kan absolutt pull it off ja ;)

    SvarSlett
  2. Fin fin lue! Må innrømme at jeg ELSKER rillestrikk. Å så lekkert i mange farger da :)

    SvarSlett
  3. Denne var utrolig fin! Alle de ulike fargene sammen ble bare lekkert! Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  4. Du kan virkelig dette med restegarn, du! Tenker ennå på den flotte jakken du strikket for en stund siden, nå står lillebror i stil!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi, ja det gjør han jammen :)) takk!

      Slett
  5. Så utrolig herlige farger! JA til restegarnstrikk :-)

    SvarSlett
  6. STILIG lue! Lekker! Og sååå god ide!
    --klem--

    SvarSlett
  7. Så flott lue i glade farger, passer perfekt til den skjønne sjarmøren. Vinn vinn :D

    God helg!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  8. Utrolig fin lue! Jeg er i skikkelig Nøstebarn-driv om dagen, og dette er jo definitivt et potensielt framtidig prosjekt :) *noterer ideen bak øret*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...