mandag 8. oktober 2012

Vottelicious

Storesøster har også fått loppisvotter, og kan dermed gå høst og vinter trygt og varmhåndet i møte ;)

Funny foto shoot, new mitts. Big Sis' way.

Mønster er kuttet på tupp og tott, men ellers helt lik, bare mindre, seff. Mønsteret er omarbeidet fra voksenversjonen, og passet heldigvis helt fin-fint til jentungen.



Fargene viste seg usedvanlig vanskelig å gjengi sånn fotografisk sett: Skulle vært dypere vinrød, mer koks i den grå, mer sennep i den gule, og mer flerfarget i det fargespettede garnet - men hei og hopp, tips er topp :)


Uten å selge bjørnen før skinnet er skutt, men blir jeg inspirert nok, så kanskje jeg finner ut at Lillestorebror og Lillesøster trenger sine versjoner også? ?  Herr Innestemmen har faktisk også et par, og så lenge det ikke er grilldresser så kan man vel komme unna med å mætsje hele familien med lik bekledning, ja?


Tjihiii!

Myke fakta: Stort sett Smart-garn, str 8-9 år, eget utarbeidet mønster inspirert av et vottepar kjøpt på loppis for flere år siden.
Disse blir mitt bidrag til Pinnekrokens oktoberutfordring. Wish'em luck ;)

Og ha en fin dag!

11 kommentarer:

  1. Så fine! Liker votter med masse farger, har bare til gode å strikke noen;-)

    SvarSlett
  2. Takk! Liker også godt at det er noen fargeklatter på hendene :)

    SvarSlett
  3. De var herlige! Også så fornøyd mottager da ;)

    Takk for bidraget til Pinnekrokens Høstutfordring!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  4. Vilka härliga vantar och bilder!

    SvarSlett
  5. Kule votter og søte farger, syns de ble veldig fine, og ja- matchende votter til resten av familien er et must =)

    SvarSlett
  6. Flott jente og kule votter, som jeg først trodde du hadde fått tak i på loppis. :) Imponert over at du får tid til å strikke mønstervotter med en ny i hus og tre litt større. Like votter er helt klart bedre enn grilldresser og helt akseptabelt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Får strikket litt sånn innimellom :)

      Slett
  7. Artige votter!!! Og matching i familien er skikkelig in skal en tro siste fotosession i mamma magasinet;) Gjerne matche uten å være helt lik! Så da er du helt i rute sånn trendmessig, hi, hi...

    SvarSlett
  8. Hvor er det nogle skønne vanter!!! Jeg har ledt efter nogle til mine piger, nogle fede nogle der ikke var for tøsede. De her er perfekte, cool og flotte :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...