onsdag 27. juni 2012

Et kongerike for et erme II

Striper er som kjent magisk
Strikkeriet vokser i rivende fart, drevet av "Bare en til, og kanskje enda en til..." Restegarn er fremdeles restegarn, så lommeboka har heller ikke lidd enda. Spenningen stiger i takt med stripenes villvekst... skal det holde? Må der improviseres? 

Sleeve for a dress in the making =)

Kanskje ikke Stieg Larsson - materiale dette her, men spenning nok for den som strikker kjole til Storesøster på pinne 3...

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Du har helt rett - dette er spenning på høyt nivå! Kjenner meg igjen!

    SvarSlett
  2. Heier på deg!! Alt for å slippe nye resteinnkjøp;)

    SvarSlett
  3. Gleder meg gil å se resultatet!!!

    SvarSlett
  4. Härligt med stickade ränder!

    SvarSlett
  5. Jeg er også i gang med et strkkeprosjekt som både bli langt, stripet og kantet. Ingen kjole, men den deilig blir det uansett. Lykke til videre :)

    SvarSlett
  6. What a beautiful strip! Love the colors you have been choosing and can't wait to see it's all done! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...