torsdag 31. mai 2012

Vårkjole i luften..

Det hender jeg får en lys idé om for eksempel å skulle sy litt... Inspirasjonen kan komme flyvende fra et butikkbesøk, blafrende fra en bok eller susende med bloggevinden. Kjole til Lillesøster denne gangen. En enkel spensermodell som jeg klarte å gjøre feil flere ganger før vi kom i mål:

Det store hjertet ble sydd på etter at kjolen var ferdig, fordi...
Dress for Little Sister. With vintage fabric heart

...Jeg trodde at jeg applikerte tre hjerter på forsiden.
Feil:

Bør nok justere mønsteret for at knappeløsningen skal fungere, heller mot vanlige knappehull på denne..

Kjole ble det, åkke som. 
Og det grønne stoffet i hjertene er kjøpt av Kaspara, de andre er noe fra Panduro ;)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Syntes kjolen ble kjempefin jeg. At man gjør litt feil underveis er sjarmen. Det ble jo et flott resultat da. Selvgjort er velgjort.

    SvarSlett
  2. This is adorable! I love it :)
    mysticmandy.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Så vacker!

    Svar: Jeansmönstret är mitt eget utifrån en grundmall i en mönsterkonstruktionsbok.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...