torsdag 27. oktober 2011

Lost and found..

... og sikkert milevis for stor, selv med tynnere pinner og 17 masker mindre opplegg =S (Når skal maskene bli stramme og tighte for meg noen gang, mon tro?)


 Kysen er egentlig tenkt til gave, men jeg får se om passformen blir grei på et litt større hode enn frøken BabyBorn først, tror jeg. Jeg kombinerte to oppskrifter, kysen fra Drops:


..og bakhode-delen fra Lettstrikka babylue #1936, Nøstebarn:


Knitting a gift, but lacking model in right size.. Ms BabyBorn will have to do.

 Restegarn-strikk, men ikke akkurat et dypt innhogg, tynn alpakka. Apropos restestrikk, forresten: Fikk denne i posten i dag. O' lykkefryd... Noe rart, men myyye gøy =) 

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Dette var da en utrolig søt kyse. Ser ut til å passe et litt større hode enn dukkens. Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  2. Aiai, -skal bli spennende, Fin Lue foressten:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...