søndag 30. oktober 2011

En Hallovenn-blomst er klar

Lillesøster skal gå som blomst på Hallovenn i år. Siden det er UMULIG å finne grønn strømpebukse, må det bli alternativ løsning på resten av stilken. Etter storesøster hadde vi heldigvis en grønn genser fra før (Fargeutvalget på barneklær, altså...don't get me started, hoff). Hallovenn, ja - veeeeldig hyggelig alternativ, forresten. De gleder seg stort, både blomsten og pulverheksa. (Pulverheksa var ikke tilstede da fotosjuten gikk av stabelen)




A little bit of cutting and sewing, and Little sister can dress up as a flower..

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. så søt liten blomst!
    Og dette med farger på barneklær - ja, det er mye av grunnen til at jeg lager mye av klærene til guttene mine selv!

    SvarSlett
  2. Himla fiiin!Kjempeflott laga!Fikk du til parykken???Venter spent på den løsningen...M-klemz

    SvarSlett
  3. Så nydeleg kostyme!
    Kjekt med Hallovenn, det vert mindre kommerst og skrekk og gru enn knask eller knep. Sjølv er ungane diverre der, så no må eg inn og sy edderkopper på ei gamal raud jakke som skal ut å gå i kveld..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...