fredag 15. juli 2011

Une Solveig pour ma fille

Oui, oui..
Den egentlige fremgangsmåten på denne blusen er fremdeles en godt gjemt hemmelighet, heh,
men det ble da en bluse!
Yey!

 A blouse for big sister.
'Solveig' from Citronille

Det er godt mulig at det var noen super-raffe løsninger i mønsterbeskrivelsen som jeg og Google ikke helt klarte å tolke, men pytt. Je suis ganske content.

Et fransk erme..
 
A French sleeve..

Søte svenske knapper
And..  sweet Swedish buttons

Så hvis noen ble fristet til å hiiive seg uti fransk-sømmen. Dette er Solveig, fra Citronille. De har ganske mye fint, ja...
Lillesøster har bestilt en rød med roser, så kanskje det blir en til her til bloggs, etterhvert.

Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Oi, den var skikkelig smashings!!! Masse flotte detaljer, og jeg må jo innrømme at jeg mistenker deg til franskekspert å regne. ;-)

    SvarSlett
  2. Tuusen takk =)
    Eller; merci beaucoup, he he,
    Mvh Madame Innestemmen ;)

    SvarSlett
  3. Supersnygg - och med svenska knappar ;)

    SvarSlett
  4. Takk, Emilia =) klart det må være litt svensk også ;)

    SvarSlett
  5. Its lovely. I love the fancy sleeves the best.
    Have a great weekend.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...